FAQ
Tak, restauracja Liburnia jest przyjazna zwierzętom. Oczywiście przychodząc do restauracji z pupilem, trzeba dbać o to, by nie przeszkadzał on innym gościom restauracji.
Tak, istnieje możliwość zamówienia cateringu. Można skorzystać zarówno z opcji zamówienia dań z karty menu, jak i ze specjalnie stworzonej oferty. Catering może obejmować obsługę kelnerską oraz wypożyczenie sprzętu.
Tak, w karcie menu można znaleźć dania wegańskie. Przykładem mogą być zupa minestrone czy cukinia zapiekana z kaszą kuskus i warzywami.
Dania na dowóz można zamówić telefonicznie pod numerami telefonów: 780 043 098, 33 852 29 92, a także poprzez aplikację pyszne.pl.
Tak, oczywiście, można zorganizować przyjęcie w sali restauracyjnej, a także w salach bankietowych. Istnieje możliwość zarezerwowania także sali na wyłączność.
W restauracji można płacić kartą, istnieje również możliwość płatności kodem BLIK.
Tak, na życzenie naszych Gości restauracji w Cieszynie przygotowujemy dania nie zawierające laktozy i glutenu.
Tak, nasza restauracja w Cieszynie podczas sezonu letniego posiada ogródek, w którym można spożywać posiłki.
Na weekend najlepiej zarezerwować stolik kilka dni wcześniej, w pozostałe dni wystarczy zazwyczaj dzień przed.
Tak, bez problemu można wymieniać składniki. Można również stworzyć własną kompozycję. Wyjątkiem jest pizza monster, w której nie można wymieniać składników.
Tak, przed restauracją Liburnia w Cieszynie znajduje się bezpłatny parking dla gości.
Należy poinformować telefonicznie obsługę o takiej sytuacji, by ona mogła przytrzymać zarezerwowane miejsce. Tak samo należy poinformować w przypadku rezygnacji z rezerwacji.
Dostawy realizowane są na terenie Cieszyna.